A-Volley sai Lentopalloliitolta kaksi rahapalkintoa pelipassimäärien kasvattamisesta

4.8.2023

Lentopalloliitto palkitsi rahapalkinnoilla Imatran Power Cupin yhteydessä kesäkuussa suurimpia seurojaan ja niitä jäsenseurojaan, jotka olivat onnistuneet kasvattamaan pelipassimääriään suhteessa edelliseen kauteen. Tämän vuoden kilpailussa pääpaino oli F-junioreiden ja mini-ikäisten passimäärien kasvattamisessa. Liitto haluaa rohkaista ja tukea seuroja aloittamaan joka vuosi uutta toimintaa nimenomaan pienempien ikäluokissa.

A-Volley pärjäsi tässä kisassa mainiosti saaden kahdessa eri kategoriassa yhteensä 1800 €.

• Sija 1 | 1500 €: Eniten mini-ikäisten pelipassimääriä kasvattaneet seurat (Touhupassit ja lasten kilpapassit)
  • Sija 6 | 300 €: Eniten pelipassimääriään kaudesta kasvattaneet seurat, kaikki pelipassikategoriat huomioiden

A-Volleyn palkinnot palkintoseremoniassa kävi noutamassa valmentaja Heidi Eronen ja D-juniori Pinja Jokisalo.

A-Volley kiittää tästä menestyksestä seuran valmentajia joukkoineen sekä Akaan ja lähiseuden perheitä, jotka aktiivisesti osallistuvat tarjolla oleviin liikuntaharrastuksiin!

Lue lisää Lentopalloliiton uutisesta >>