Akaa Areenalla pelataan taas loppiaisena aikuisten VLC-harrastelentisturnaus

5.1.2024

Taas päästään Akaassa Viking Line Cup -harrastelentisturnaustunnelmaan. Ensimmäisen kerran Viking Line Cupia pelattiin Akaassa Viialan palloiluhallilla vuonna 2008. Koronavuosina tuli vähän taukoa, mutta viime vuonna päästiin taas pelaamaan upouuteen Akaa Areenaan.

Loppiaisena 6.1.2024 on sitten jo toinen VLC turnaus Akaa Areenassa. Mukaan saatiin tällä kertaa 8 miesten joukkuetta ja 4 naisten joukkuetta mm. Akaasta, Urjalasta, Hämeenlinnasta, Tampereen ja pääkaupunkiseudulta. Kaikki pelit pelataan Areenan isossa salissa alkaen klo 10.

Lentopalloliiton Etelän ja Lounaisen alueen Viking Line Cup -harrastelentiskonseptista voit lukea lisää täältä: https://vikinglinecup.yhdistysavain.fi/yhdistys/

Turnauksessa on käytössä sevenbeach.fi -tulospalvelu, josta näkee reaaliaikaisesti kunkin pelatun pelin jälkeen, miten turnaus etenee.

VLC Akaa 6.1.2024 otteluohjelmat ja tulokset

(maltathan odottaa hetken, palvelun latautumisessa on pieni viive)

Tervetuloa nauttimaan kahvion antimista ja seuraamaan pelejä paikan päälle!

Viiala Volley vastaanottamassa syöttöä viime vuoden turnauksessa.